S1, A1: Nucleaire bommen, chemische en biologische middelen en het gebruik en de ontwikkeling ervan zijn geregeld door internationale verdragen. Maar deze onconventionele, vaak onzichtbare wapens voeden onze ergste angsten en zouden ook wel eens het nieuwe tijdperk van het wereldwijde terrorisme kunnen inluiden.