Searching
S7, A16: Susan hoort dat ze zonder niertransplantatie snel zal sterven; Juanita bereidt zich voor op de talentenshow; Bree zoekt een nierdonor; Lynette raadt Renee af een kind te adopteren; Beth probeert zin te geven aan haar leven.