S1, A3: Hector besluit open kaart te spelen en vertelt Jérémie en Louise dat hij al een jaar een dubbelleven leidt en hen alle twee heeft bedrogen. Hij wordt onmiddellijk aan de kant gezet en mag de kinderen niet zien. Hector zal er alles aan moeten doen om ervoor te zorgen dat ze hem vergeven.