I Love You 2
Hector en Jérémie, een homostel dat al vier jaar gelukkig samen is, willen graag een kindje met een lesbische huisgenote Anna. Maar als hij na twintig jaar zijn oude jeugdliefde Louise tegen het lijf loopt in het ziekenhuis waar hij werkt, raakt Hector verwikkeld in een lastige liefdesdriehoek.
Hector besluit open kaart te spelen en vertelt Jérémie en Louise dat hij al een jaar een dubbelleven leidt en hen alle twee heeft bedrogen. Hij wordt onmiddellijk aan de kant gezet en mag de kinderen niet zien. Hector zal er alles aan moeten doen om ervoor te zorgen dat ze hem vergeven.