S1, A1: Hector en Jérémie, een homostel dat al vier jaar gelukkig samen is, willen graag een kindje met een lesbische huisgenote Anna. Maar als hij na twintig jaar zijn oude jeugdliefde Louise tegen het lijf loopt in het ziekenhuis waar hij werkt, raakt Hector verwikkeld in een lastige liefdesdriehoek.