Hart of Dixie Second Chance
S3, A22: Zoe maakt een groot gebaar en Wade moet een moeilijke beslissing nemen over zijn toekomst met de Rammer Jammer en Bluebell. Lavon en George ontmoeten hun held (REGGIE HAYES).