Secrets That I Never Want to Know
S8, A1: Nadat ze Carlos hebben geholpen z'n misdaad te verbergen, voelen Susan, Gabrielle, Bree en Lynette zich schuldig; Tom en Lynette's huwelijk valt verder uit elkaar; Renee gaat achter een sexy nieuwe buurman aan.