Security Briefs
S6, A9: De jongens verhogen hun beveiliging na een verdachte inbraak. Nadat Ari de tienerhartenbreker Zac Efron steelt van Adam Davies, reageert Davies door Lloyd een baan als agent aan te bieden. Ondertussen volgt Drama een tip van insiders op.