S3, A4: Een oude, joods man wil Curtis' superkrachten gebruiken om terug te gaan in de tijd om Hitler te doden. Maar dat loopt gruwelijke uit de hand en de bende belandt in een alternatieve wereld waarin de nazi’s Groot-Brittannië hebben veroverd.