Castle Setup
S3, A16: Als ze een klaarblijkelijke roofmoord onderzoeken, ontdekken Beckett en Castle dat het slachtoffer betrokken was bij een mysterieuze samenzwering; als er meer op het spel staat, neemt een federale agent de zaak over.