Shadow Box
S2, A10: Terwijl de FBI op zoek is naar 'de man in het pak', verandert de nieuwste POI van Reese in persoonlijke missie, wanneer hij ontdekt dat zij de zus is van een soldaat die is gesneuveld in de strijd.