The 100 Shifting Sands
S5, A5: Octavia slaat het advies van Clarke en Bellamy in de wind en leidt haar mensen naar Shallow Valley. Kane (seriester HENRY IAN CUSICK) en Abby (seriester PAIGE TURCO) zetten alle zeilen bij om nieuwe uitdagingen het hoofd te bieden.