Stargirl Shiv Part Two
S1, A8: Nadat Courtney zichzelf in de nesten heeft gewerkt, besluit Pat dat ze Barbara de waarheid moeten vertellen. Ondertussen leiden Yolanda, Beth en Rick een onderzoek naar een klasgenoot.