Shock & Thaw
S3, A3: Terwijl het plotselinge arctische koufront en de ijsstorm verwoestingen blijven aanrichten in Austin, probeert Owen de levens van de gestrande migranten te redden. Het leven van TK hangt aan een zijden draadje en Grace bereidt zich voor op de geboorte van haar baby.