Glee Showmance
S1, A2: De Glee Club treedt voor het eerst op school op en het hele publiek staat versteld. Als Rachel iets voor Finn gaat voelen, probeert Quinn hem in haar greep te houden. De vrouw van Mr Schuester komt met onverwacht nieuws, waardoor Will op een andere manier zijn geld zal moeten gaan verdienen. Met de nummers 'Gold Digger', 'Take a Bow', 'Push It', 'Le Freak' en 'I Say a Little Prayer'.