Sibling Rivalry
S3, A12: Kitty zoekt de openbaarheid op met haar onthullende boek door een optreden in ‘Live met Regis & Kelly’, maar vermoedt dat Robert een groot geheim bewaart. Sarah komt in grote financiële problemen, waardoor Greentopia mogelijk niet van de grond komt. Tommy werkt met Saul samen om Holly uit het familiebedrijf te krijgen.