The 100 Sic Semper Tyrannis
S5, A9: De hoogoplopende spanningen binnen de Wonkru dreigen tot een kookpunt te komen. Murphy (seriester RICHARD HARMON) stookt het vuurtje op in de groene vallei en dat heeft rampzalige gevolgen.