S2, A15: Diane moet Kurt verdedigen wanneer hij wordt aangeklaagd wegens een getuigenis die hij heeft afgelegd. Eli ontdekt dat Wendy Scott-Carr een illegale kinderjuffrouw heeft gehad en wil deze informatie gebruiken voor zijn campagne, maar hij krijgt tot zijn verbazing gevoelens voor Natalie (America Ferrera), de kinderjuf. Alicia vindt het moeilijk om te accepteren dat Grace zoveel met God bezig is.