Paradise Sinatra
S1, A2: Agent Xavier Collins wordt ondervraagd. Samantha Redmond (codenaam Sinatra) stelt de gemeenschap gerust terwijl ze terugdenkt aan hoe ze in Paradise is terechtgekomen.