Paradise
Het is wederom een gewone dag in Paradise, totdat agent Xavier Collins ontdekt dat een van 's werelds machtigste personen op gruwelijke wijze is vermoord. Xavier analyseert de plaats delict terwijl hij terugdenkt aan zijn complexe relatie met het slachtoffer.
Sinatra
Agent Xavier Collins wordt ondervraagd. Samantha Redmond (codenaam Sinatra) stelt de gemeenschap gerust terwijl ze terugdenkt aan hoe ze in Paradise is terechtgekomen.
Xavier is geïsoleerd en zoekt naar antwoorden, waarbij hij zich wendt tot dr Gabriela Torabi. Ondertussen voelen Billy en Jane de druk van Robinsons onderzoek.
De inwoners van Paradise vieren feest tijdens het jaarlijkse carnaval. Xavier en Billy verdiepen zich in hun onderzoek.
Xavier en Robinson zetten hun plannen in werking terwijl Sinatra de status quo in Paradise probeert te behouden.