Wildcat is Down
S1, A1: Het is wederom een gewone dag in Paradise, totdat agent Xavier Collins ontdekt dat een van 's werelds machtigste personen op gruwelijke wijze is vermoord. Xavier analyseert de plaats delict terwijl hij terugdenkt aan zijn complexe relatie met het slachtoffer.