Slaan
S2, A5: Charming en de aantrekkingskracht van het kleine stadje worden kwetsbaar voor de League, die nieuwe manieren vindt om SOA-leden op stang te jagen. Het medeleven dat Tara toont om Gemma, die erg van streek is, te helpen, blijft niet ongestraft.