Transparent Slingeren
S2, A8: In een flashback staan Rose en Gittel voor een ultimatum. Maura leert meer over haar transervaring en krijgt een hechte band met Shea als vrijwilligster voor een zelfmoordhulplijn. Josh steekt zijn energie in zijn carrière, wat risico's meebrengt. Na een veelzeggend diner bij Shelly en haar nieuwe vriend Buzz besluiten Ali en Sarah naar het Idylwild Wimmin's muziekfestival te reizen - met Maura.