Smerige anatomie
S2, A9: Het lichaam van een vermoorde jonge vrouw duikt op tijdens een college, in plaats van een lijk voor medisch onderzoek. Megan moet de hulp inroepen van de beste student van de klas om de zaak op te lossen.