Smokey and the Bandit
S6, A3: Dexter wordt geconfronteerd met een ontnuchterende blik op zijn eigen toekomst als een seriemoordenaar uit zijn verleden tot zijn schrik weer opduikt. Travis doet zijn best om zijn mentor tevreden te houden terwijl hij met Gellar hun volgende verknipte tableau voorbereidt, waardoor Debra's volgende taak een lastige wordt.