Last Man Standing Sneeuwscheppen
S3, A7: Na een grote sneeuwstorm is Eve opgewonden, want nu kan ze haar jaarlijkse sneeuwschepactie beginnen. Maar als ze erachter komt dat haar buur er eerder bij was, krijgt ze een lesje van Mike over kapitalisme en de vrije markt.