Snowman
S1, A19: Vaughn bevestigt dat K-Directorate de huurmoordenaar 'De Sneeuwman' heeft ingeschakeld, die zo heet omdat een ijspriem zijn favoriete moordwapen is. Hij moet Khasinau ombrengen. Intussen springt de vonk over tussen Sydney en Noah (Peter Berg, 'Chicago Hope'), terwijl nieuwe onthullingen over Sydney's moeder Jack uit zijn evenwicht brengen.