Spit & Eggs Veronica Mars
S3, A9: Veronica blijft vastbesloten om een verkrachtingszaak op te lossen nadat Dean O'Dell het Griekse systeem op de campus heeft hersteld. Met Mac, Wallace en Piz gaat ze naar een feest gewapend met onderzetters om drankjes op drugs te testen. Ondertussen huurt Dean O'Dell Keith in om te onderzoeken of O'Dells vrouw een affaire heeft.