S1, A13: Greg wordt lid van Colleens sportschool en maakt zich klaar om te trainen. Ook organiseren Heather en Jen een geheime rommelmarkt die rechtstreeks concurreert met die van Joan. Tyler en Samantha geven een feest als Heather en Tim een weekend weg zijn. De familie heeft er spijt van dat ze kreeft gaan eten.