Modern Family Spread Your Wings
S7, A11: Claire en de kinderen vinden de eendjes in huis niet meer leuk en grijpen hun kans om ze een nieuwe plek te geven als Phil naar de universiteit is om Alex te bezoeken. Ondertussen helpt Jay Mitch met een logeerpartij van Lily met haar Vietnamese dansgroep. Gloria en Cam gaan op een hete peper-overval, zorgvuldig bedacht door Manny om een bezorgtermijn voor een grote order van hete saus te halen.