Sleepy Hollow Spreuken
S2, A15: De zwarte magiër die de heksenvervolging van Salem in werking heeft gezet, ontsnapt uit het vagevuur. Na zijn terugkeer op aarde vindt hij een gevaarlijk boek met spreuken. Abbie doet haar best om Frank Irving weer te vertrouwen. Henry heeft moeite met het vinden van zijn identiteit.