Saved By The Barn Spring Fever
S1, A1: Als de lente aanbreekt in Michigan is opvangcentrum Barn Sanctuary eindelijk klaar voor de opvang van dieren. Dan en Kelly redden een lam dat dringend medische zorg nodig heeft.