Saved By The Barn
Als de lente aanbreekt in Michigan is opvangcentrum Barn Sanctuary eindelijk klaar voor de opvang van dieren. Dan en Kelly redden een lam dat dringend medische zorg nodig heeft.
Buttercup Stampede
Een koe met de naam Buttercup krijgt een plek op de boerderij, maar het team maakt zich zorgen over haar wilde gedrag. En lammetje Ginger kampt met een levensbedreigende infectie.
Dan gaat naar Chicago om vechthanen een tweede kans te geven. Ondertussen vraagt het team zich bezorgd af of een onhandelbare koe wel zal worden opgenomen in de kudde.
Chris redt tijdens zijn eerste reddingsoperatie twee geiten die dringend medische zorg nodig hebben. En kalfje Joey herstelt van een reeks operaties.
Als de zomer aanbreekt gaat het team auto's wassen om geld in te zamelen voor koeien en ezels. Ondertussen onderneemt Dan een heimelijke missie om een gewonde geit te redden.
Het team verwelkomt twee eendjes en een blinde geit met de naam Charlie. Ondertussen leert geit Ginger lopen met pootspalken en er breekt een gevecht uit tussen twee varkens.