Saved By The Barn We’ve Got Pig Problems
S1, A6: Het team verwelkomt twee eendjes en een blinde geit met de naam Charlie. Ondertussen leert geit Ginger lopen met pootspalken en er breekt een gevecht uit tussen twee varkens.