How I Met Your Mother Spullen
S2, A16: Terwijl Ted en Robin zich ontdoen van herinneringen aan vroegere relaties, zorgt Lily's optreden in een vreselijk toneelstuk ervoor dat Barney de hoofdrol wil spelen in zijn eigen toneelstuk.