S2, A25: Wanneer Denny de VS in een rechtszaak moet verdedigen, maken zijn partners zich zorgen. Denny maakt zich ook zorgen wanneer hij beseft dat hij zijn eerste zaak kan verliezen tegenover zijn 'nepzoon' Donny Crane. Een sexy nieuwe vennoot brengt de zaak aan het wankelen en gaat achter de cliënt van Denise aan.