Angel Stad der engelen
S1, A1: Angel verhuist naar Los Angeles, waar hij een vreemdeling tegenkomt die visioenen ervaart van mensen in nood, evenals een radeloze Cordelia en een vrouw die leeft in angst voor een machtige vampier.