S2, A12: Betty redt Claire Meade met bewijs dat Fey Sommers haar heeft vergiftigd, nadat Amanda pagina's uit Feys dagboek heeft gevonden. Wilhelmina dwingt Christina om de baby te dragen die ze wil verwekken met Bradfords sperma.