Boston Legal Sterf, alsjeblieft
S5, A9: De gebruikelijke partners worden verwisseld als Carl en Denny naar Virginia reizen om een agent te verdedigen die beschuldigd wordt van moord na het neerschieten van een man in de dodencel, wiens dodelijke injectie hem toevallen gaf.