Modern Family Strangers On a Treadmill
S2, A4: Claire en Mitchell schakelen elkaars hulp in om hun echtgenoten te behoeden voor een afgang. Cameron voor zijn ongelukkige kledingkeuzes en Phil voor zijn toespraak vol grappen voor het makelaarsdiner. Jay probeert zijn punt te bewijzen aan Gloria door naar een quinceañera van een van zijn werknemers te gaan en Haley geeft Alex zusterlijk advies over hoe je cool moet zijn.