Last Man Standing Strijdboom
S1, A16: Als de al te gretige Mandy de kans krijgt haar idool Kim Kardashian te ontmoeten, gaan de dingen niet precies zoals gepland, maar de uitkomst is beter dan ze zich ooit had kunnen voorstellen. Intussen wil Mike niet dat 'The Man' hem opdracht geeft een beschadigde boom op zijn eigen terrein te kappen en hij roept het gezin bijeen om te protesteren bij het stadhuis.