Walker Sucker Punch
S2, A9: Dan ontdekt dat Serano op borg vrij is en panikeert. Hij vraagt Liam om hulp. Liam vertrouwt Dan niet, maar Dan doet hem een verleidelijk aanbod dat Serano voorgoed achter slot en grendel zou plaatsen.