S9, A18: De agenten proberen een link te leggen als een reeks vreemde sterfgevallen in verband wordt gebracht met een man die woont in een huis dat een exacte kopie is van het huis uit de tv-serie 'The Brady Bunch', compleet met de Brady's zelf.