Survivors
S4, A14: In de nasleep van de schietpartij zijn Athena en de 118 in opperste paraatheid wanneer een sluipschutter het gemunt heeft op leden van de LAFD. Ondertussen neemt Maddie een zeer belangrijke beslissing.