Suspicion
S4, A13: De leden van de 118 rukken uit om een doorgedraaide bruid op een rampzalige bruiloft te redden en ze moeten naar een moeder die vastzit op haar balkon. Ondertussen speelt Hen voor medisch rechercheur wanneer haar moeder Toni ziek wordt. Eddie en Christopher krijgen bezoek van Carla, en Athena ontdekt een geheim dat Bobby verborgen heeft gehouden en dat hun huwelijk op de klippen laat lopen.