S4, A19: In het fictieve Engeland in de jaren 20 maakt de kijker kennis met een jonge Cruella. Haar dominante moeder terroriseert haar met haar Dalmatiërs. Cruella zit op zolder opgesloten bij haar moeder totdat er een mysterieuze vreemdeling arriveert en haar de kracht geeft haar moeder het hoofd te bieden. In Storybrooke krijgt Regina steun om te voorkomen dat Gold haar plan om Robin te redden dwarszit, maar haar reis naar New York komt op de tweede plaats als zij en Emma horen dat Cruella Henry heeft ontvoerd.