Fresh Off the Boat Taart vs. Cake
S3, A21: Jessica is blij te horen dat Evan geïnteresseerd is in deelname aan het debatteam. Maar als haar protegé zo goed wordt dat hij haar verslaat in haar eigen spel, heeft ze bedenkingen over haar waarde. Intussen doen Eddie en Emery mee aan een stripwedstrijd.