Tableau Vivant
S3, A23: Iedereen heeft wel een appeltje te schillen. Jay en Gloria werken elkaar op de zenuwen terwijl ze proberen lunch te bestellen bij hun plaatselijke café; Phil moet Mitchell ontslaan; Cam en Claire hebben tegenovergestelde theorieën over het opvoeden van kinderen; en Manny is boos op Luke omdat hij een onderscheiding onder valse voorwendselen heeft aangenomen - wat allemaal problemen voor Alex oproept, die erop rekent dat ze allemaal samenwerken voor een 'levende kunst'-schoolprojectweergave.