S2, A16: De groep gaat naar een datingconventie, waar Cece een man hoopt te vinden met wie ze kan trouwen, zelfs al hoopt Schmidt haar terug te winnen. Ondertussen is Winstons mojo terug en Jess en Nick komen bij dr Sam (gastrol David Walton) in een compromitterende positie.