Superstore Target
S3, A16: Jeff (Michael Bunin) verlaat Cloud 9 om te gaan werken bij Target. Garrett (Colton Dunn) laat Glenn (Mark McKinney) geloven dat Jeff andere werknemers ronselt om met hem mee te gaan.